🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ نما چمنی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش یک نتیجه

خرید چراغ نما چمنی با قیمت ویژه

چراغ نما چمنی یکی از چراغ‌های نورپردازی نمای ساختمان است که در فروشگاه ایران چراغ با بهترین کیفیت از برند رسام ارائه شده است. چراغ نما چمنی 3 وات یکی از انواع چراغ نما جت لایت است که به‌صورت روکار نصب می‌شود. از این محصول برای نورپردازی فضاهای سبز، باغچه‌ها استفاده می‌شود. چراغ چمنی بدون نیاز به ایجاد حفره در خاک، روی زمین قرار داده می‌شود و نور را در فضای سبز، باغ و حیاط‌ها به درخت‌ها، درختچه‌ها و دیواره‌های باغ می‌تاباند. این محصولات به دلیل دارا بودن چراغ COB کم مصرف، علاوه‌بر تامین نور باکیفیت و شفاف، مصرف برق را نیز کاهش می‌دهند.

ما در فروشگاه ایران چراغ انواع چراغ‌های نورپردازی نما نظیر چراغ چمنی 7 وات COB روکار، چراغ نما دفنی، چراغ نما جت لایت و انواع پرژکتور و وال واشر را با بهترین کیفیت از برندهای معتبر عرضه نموده‌ایم. شما می‌توانید بسته به نوع نیازتان یکی از این محصولات را برای نورپردازی شگرف محیط خود انتخاب و خریداری نمایید. ما در فروشگاه ایران چراغ، بهترین قیمت چراغ نما چمنی رسام را با کیفیت درجه یک ارائه نموده‌ایم. 

چراغ نما چمنی چیست؟

چراغ  نما چمنی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده در فضای سبز همانند چمن، اطراف درختان و ... بکار می‌رود. استفاده از این نوع چراغ نما علاوه‌بر نورپردازی فضای سبز می‌تواند زیبایی آن را دو چندان نماید. برخی از مدل‌های چراغ نما چمنی دارای یک چراغ COB کم مصرف هستند که علاوه‌بر ایجاد نوری باکیفیت، مصرف برق کمی دارند. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم با مقاومت بسیار بالایی است که در فضای باز بدون هیچ نگرانی بابت آسیب بکار می‌روند. درجه حفاظت چراغ چمنی بیانگر قدرت تحمل این محصول است که در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل چراغ جلوگیری می‌کند.

این محصول در فروشگاه ایران چراغ دارای رنگبندی متنوعی نظیر آبی، آفتابی، انبه‌ای، سبز، صورتی، قرمز، مهتابی و نچرال است. شما بسته به سلیقه و محیط خود می‌توانید با انتخاب یکی از این رنگ‌ها زیبایی فضای سبزتان را افزایش دهید.

ویژگی های چراغ نما چمنی

در زیر به برخی از ویژگی‌های دیگر چراغ نما چمنی 3 وات اشاره می‌کنیم:

  • جنس بدنه فلزی محکم
  • ضد آب باران و رطوبت
  • دارای پایه متحرک به منظور تنظیم جهت تابش نور به پایین و بالا
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • ولتاژ 220 ولتی
  • زاویه تابش نور 45 درجه
  • درجه حفاظت چراغ IP65
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • قیمت مناسب
  • ضد ضربه
  • نصب آسان
  • مصرف برق کم
  • لنز برای تابش نور بهتر در محیط
  • دارای رنگ‌بندی آبی، آفتابی، انبه‌ای، سبز، صورتی، قرمز، مهتابی و نچرال

خرید و قیمت چراغ نما چمنی

 قیمت چراغ نما چمنی 3 وات به عواملی نظیر طرح، توان، مدل، نوع ،جنس بدنه و نوع لامپ و .. بستگی دارد. چراغ نما چمنی براساس توان، شکل ظاهری، توان و موارد مشابه دارای مدل‌های مختلفی هستند. شما براساس محل نصب قادر به انتخاب مدل دلخواه و مورد نیازتان هستید. این محصولات در فروشگاه ایران چراغ دارای درجه حفاظت و پرتاب نوری بالا است. از این‌رو مقاومت بسیار بالایی برای نصب در مکان‌های باز و فضای سبز دارد. نصب این محصول بسیار آسان و به صورت روکار می‌باشد. از طرفی شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان یکی از انواع رنگ بندی  آبی، آفتابی، انبه ای، سبز، صورتی، قرمز، مهتابی و نچرال را از فروشگاه ایران چراغ تهیه نمایید. ما در فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت چراغ نما چمنی را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

کاربرد چراغ نما چمنی چیست؟

کاربرد این محصول در روشنایی و نورپردازی فضاهای باز نظیر طراحی دکور نوری باغ، فضای سبز و پارک‌ها، کنار درخت و .. می‌باشد.