🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

لامپ استوانه ای

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 3 نتیجه

خرید لامپ استوانه ای با بهترین قیمت

لامپ استوانه ای یکی از انواع لامپ‌های ال ای دی عرضه شده توسط فروشگاه ایران چراغ می‌باشد. لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات، 30 وات و 50 وات، از برند نورتابان یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی اس ام دی طراحی و تولید شده است. این محصولات دارای زاویه و پخش نور عالی هستند. اگر به روشنایی بالایی نیاز دارید می‌توانید این نوع لامپ را تهیه کنید و محیط خود را بوسیله تابش نور مناسب آن پرنور نمایید.

لامپ استوانه‌ای بواسطه پخش نور مناسب خود امکان استفاده در اغلب محیط‌ها نظیر دفتر، خانه، فروشگاه، کارگاه و شرکت و .... را دارد. این محصولات عرضه شده در فروشگاه ایران چراغ دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند و با قیمتی مقرون بصرفه برای شما عزیزان ارائه شده‌اند. شما می‌توانید انواع لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات، لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات و 30 وات را از ما با ضمانت کیفیت و قیمت عالی تهیه نمایید.

لامپ استوانه ای چیست؟

لامپ استوانه‌ای یکی از لامپ‌های ال ای دی است که براساس تکنولوژی روز دنیا یعنی اس ام دی تولید شده‌اند. این دست از لامپ‌ها زاویه و پخش نور مناسبی داشته و با کیفیت و طول عمر بالا در بازار موجودند. طراحی این محصول به صورتی است که نور در تمامی زوایای مورد نیاز انتقال یافته و در دسته لامپ‌های پر نور و با روشنایی بالا قرار می‌گیرد. لامپ حبابی استوانه‌ای با مصرف پایین، جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای، گازی و کم مصرف می‌باشد. این محصولات زاویه تابشی بسیار بیشتر نسبت به لامپ‌های حبابی گرد دارد.

این محصولات در توان‌های مصرفی مختلف اعم از لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات، لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات و 30 وات از برند معتبر نورتابان، در فروشگاه ایران چراغ عرضه شده است.

کاربرد لامپ استوانه ای

این محصولات معمولا برای روشنایی عمومی، منازل مسکونی، هتل‌ها، محیط های تجاری و اداری، کارخانجات، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، موزه‌ها و ... بکار می‌روند. درواقع خریداری یک لامپ استوانه از برند نورتابان از فروشگاه ایران چراغ برابر با خرید 3 عدد لامپ 200 وات التهابی است. این محصولات همچنین در محیط های خشک، سرد و معتدل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طول عمر لامپ استوانه

شاید جالب باشد که بدانید طول عمر لامپ‌ها، به مقدار زیادی به فرآیند تولید و تنکولوژی استفاده شده در ساخت آن‌ها بستگی دارد. این نوع محصولات با تکنولوژی ال ای دی و اس ام دی تولید و عرضه شده‌اند. از این رو می‌توان گفت این نوع دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی است. یک لامپ رشته‌ای معمولی تقریبا 1000 ساعت کار می‌کند. درحالیکه دوام و طول عمر این محصولات به طور میانگین بین 1500 تا 25000 و حتی 50000 ساعت می‌باشد. درحالت کلی می‌توان گفت یک لامپ استوانه حدودا بین 6 تا 12 سال طول عمر دارد.

انواع لامپ استوانه ای چیست؟

این محصولات در ابعاد و کیفیت‌های مختلفی در بازار عرضه شده‌اند. توان و میزان روشنایی این محصولات با همدیگر متفاوت است و هر کدام از آن‌ها به‌منظور مصارف خاصی تهیه می‌شوند. شما می‌توانید براساس محیط و سلیقه‌تان دو نوع مهتابی و آفتابی این محصول را تهیه نمایید. نور مهتابی این مدل محصولات سفید رنگ بوده و برای محیط‌های اداری و تجاری مناسب می‌باشد. از طرفی این محصولات در فروشگاه ایران چراغ از برند نورتابان در انواع لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات، لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات و 30 وات عرضه شده است. شما می‌توانید از این فروشگاه معتبر بهترین قیمت لامپ استوانه ای سقفی و دیگر مدل‌های این محصول را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

مزایای لامپ های ای ای دی استوانه

این نوع محصولات با تکنولوژی SMD تولید و عرضه شده‌اند و قابلیت پخش نور به صورت یکنواخت را دارند. از این رو روشنایی این محصولات خیرگی ایجاد نمی‌کند. این نوع محصولات دارای حجم و گرمایی کمتری نسبت به مدل‌های قدیمی هستند.

همچنین با روشن و خاموش شدن مکرر دچار خرابی نشده و طول عمر آن‌ها کاهش نمیابد. رسیدن به بیشترین میزان روشنایی در محصولات تولید شده با تکنولوژی اس ام دی، کمتر از 20 ثانیه است که این در مقایسه با سایر مدل‌ها بسیار کمتر می‌باشد. از طرفی میزان نوردهی در تمامی لامپ‌های ای ای دی مخصوصا اس ام دی در دراز مدت کاهش نمیابد و افت کیفیت نخواهند داشت. در زیر به برخی دیگر از مزایای این محصولات اشاره می‌کنیم:

  • صرفه جویی در انرژی و هزینه
  •  دوستدار محیط زیست
  • بازدهی بالا در دماهای متفاوت
  • روشن شدن و پخش نور سریع
  • عدم انتشار UV و گرما

شرایط استفاده از لامپ استوانه

برای استفاده از این محصولات باید توجه کنید که در مجاورت اشیا قابل اشتعال قرار نگیرند. این محصولات در تمامی شرایط آب و هوایی سرد، متعادل و خشک و مرطوب امکان استفاده دارند. اما باید توجه کنید که در مکان‌هایی با دمای بسیار بالا و یا در معرض ریزش آب از آن‌ها استفاده نکنید. و در زمان روشن بودن و یا اندکی پس از خاموشی، ازتماس دست با آن‌ها خودداری کنید.

در ادامه به برخی نکات مهم در استفاده از این نوع محصول اشاره می‌کنیم:

  • در زمان نصب و تعویض این محصولات به گستره ولتاژ مناسب توجه کنید.
  • در زمان نصب، تعویض و پاک کردن این محصولات، جریان برق را قطع نمایید.
  • این محصولات نباید با تجهیزات کنترل کننده نور (Dimmer) استفاده شوند.
  • از نصب این محصول در فضای کاملا بسته خودداری کنید.
  • برای نصب از سرپیچ استاندارد و مناسب استفاده شود.

خرید و قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای

لامپ ال ای دی استوانه ای از برند نورتابان در فروشگاه ایران چراغ دارای ضمانت کیفیت کالا است. از این رو شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از بابت خرابی و سوختگی این محصول را با قیمت مقرون بصرفه از ما تهیه نمایید. ازطرفی قیمت این محصول در مقایسه با کیفیت و روشنایی بالایی که دارد بسیار مقرون بصرفه است. همچنین طول عمر این محصول بالا بوده و هزینه‌های شما را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد. شما می‌توانید این محصول باکیفیت را از ما در فروشگاه ایران چراغ با قیمت عالی تهیه نمایید.

لامپ استوانه برای چه محیط هایی با چه درجه دمایی مناسب است؟

این محصول در دمای پایین عملکرد بهتری دارند. اما در حالت کلی در همه شرایط آب و هوایی خشک، سرد، متعادل و مرطوب قابل استفاده است.

رسیدن به بالاترین میزان روشنایی در کدام لامپ ها کمتر است؟

بسیاری از لامپ‌ها پس از خاموش روشنی سوسو می‌زنند یا چند ثانیه طول می‌کشد تا روشن شوند، اما این محصول با تکنولوژی اس ام دی کمتر از 20 میکروثانیه به بالاترین میزان روشنایی خود می‌رسد.