🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

ریسه ال ای دی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 2 نتیجه

ریسه ال ای دی شلنگی با بهترین قیمت ریسه LED

ریسه ال ای دی یکی از محصولات تزئینی ارائه شده در فروشگاه ایران چراغ به شمار می‌رود. با پیشرفت تکنولوژی‌های روشنایی، ریسه ال ای دی نواری جایگزین ریسه لامپ‌های بزرگ و پرمصرف شده است. ریسه یک لاین نوری است که در متراژها و رنگ‌بندی نوری گوناگونی وجود دارد. این ریسه ال ای دی چند رنگ دارای تعدادی چیپ ال ای دی یا لامپ رشته‌ای است که نحوه چیدمان و فاصله قرارگیری این منابع نوری به مدل‌های مختلف ریسه ال ای دی بستگی دارد. این محصولات با اندازه‌های کوچک و انعطاف‌پذیری بالا در اغلب محیط هایی نظیر امتداد نرده‌ها، زیرپله‌ها، زیرکابینت به عنوان نور مخفی بکار می‌روند.

ما در فروشگاه ایران چراغ انواع ریسه ال ای دی و ریسه وایرلس را از برند معتبر جی سی سی را با بهترین قیمت ریسه ال ای دی شلنگی برای شما عزیزن ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید براساس محیط خود یکی از انواع رنگ‌بندی نوری آفتابی، انبه‌ای، بنفش، فیروزه‌ای، مهتابی و یخی را از برند جی سی سی در فروشگاه ایران چراغ با قیمتی مقرون بصرفه تهیه نمایید.

ریسه نور چیست؟

ریسه نور نوعی مدار الکتریکی با انعطاف‌پذیری بالاست که طول زیادی دارد. این مدار متشکل از یک رشته سیم کوچک است که در آن لامپ‌های ال ای دی کوچک و بزرگی قرار دارند. انواع ریسه نوری باتری خور بدون نیاز به پریز برق می‌توانند روشنایی ایجاد کنند. در نوع ریسه پریزی، ریسه با اتصال به برق 220 ولتی شهری نورپردازی می‌کند.

ریسه‌ LED جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد. ریسه‌ها دارای دو تکنولوژی ال ای دی و اس ام دی هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ریسه ال ای دی

ریسه LED به دلیل مصرف انرژی پایین طرفداران زیادی در بین مشتریان دارند. همچنین قیمت ریسه ال ای دی بسیار مناسب است و نوردهی خوبی ایجاد می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لامپ‌های ال ای دی، تنوع رنگی بالای آنهاست. ال ای دی نوعی دیود کوچک نوری بوده که در لامپ‌های بزرگتر با کنارهم قرارگیری تعداد زیادی از دیودها، لامپ نور خوبی ایجاد می‌کند. از طرفی طول عمر محصولات فناوری LED بسیار بالاست. استفاده از ریسه LED باعث شده شما بتوانید علاوه‌بر زیباسازی فضای مدنظرتان، برق زیادی مصرف نکنید. از دیگر مزایای ریسه LED نوردهی مناسب آن‌ها در جهات مختلف است.

ریسه ال ای دی چند رنگ دارای دیودهای کوچک ال ای دی در قالب اشکال مختفی نظیر قلب، مثلث و ستاره قابل استفاده‎اند. شما می‌توانید انواع رنگ‌بندی نوری آفتابی، انبه‌ای، بنفش، فیروزه‌ای، مهتابی و یخی ریسه ال ای دی نواری از برند جی سی سی را از ما در فروشگاه ایران چراغ تهیه کنید.

ریسه اس ام دی

ریسه اس ام دی زیر دسته‌ای از ریسه‌ ال ای دی هستند که تکنولوژی بکار رفته در آن از نوع SMD است. امروزه این تکنولوژی نمونه پیشرفته‌تری نسبت به ال ای دی‌هاست؛ که مشکلات فناوری قبلی در آن‌ها برطرف شده است. در فناوری SMD، دیودهای کوچک ال ای دی روی یک برد کوچک یا چیپست قرار دارند. یکی از ویژگی‌های مهم ریسه اس ام دی نوردهی مناسب آن‌هاست.

ریسه ال ای دی شلنگی

ریسه شلنگی نوعی ریسه اس ام دی است که روی یک طرف نواری سخت قرار دارند. این ریسه ال ای دی شلنگی متشکل از چیسپت‌های کوچک ال ای دی، برد و چسبی در قسمت پشت ریسه می‌باشد.

به دلایلی از قبیل مناسب بودن قیمت ریسه ال ای دی شلنگی و کاربردهای فراوان در مکان‌های مختلف این مدل ریسه‌ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. ریسه شلنگی شامل دو نوع ریسه نواری و ریسه گرد هستند که هر کدام به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌گردند.

ریسه شلنگی گرد

لامپ‌های موجود در این ریسه‌ها در یک لوله باریک قرار دارند. از این‌رو به آن‌ها ریسه گرد گفته می‌شود. انواع ریسه‌ شلنگی گرد به حالت‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • معمولی
  • ال ای دی
  • فلکسی
  • اس ام دی
  • نئون فلکسی

ریسه شلنگی نواری

ریسه ال ای دی نواری به صورت نواری صاف هستند که لامپ‌ها روی یک طرف آن‌ها قرار دارد. نوردهی ریسه LED نواری تنها از یک‌سو بوده و از سمت دیگر نوری از آن دیده نمی‌شود. ریسه ال ای دی نواری نیز دارای انواع مختلفی هستند:

  • اس ام دی
  • تک لاین
  • دو لاین

ریسه فلکسی

این دسته از ریسه شلنگی گرد، نور را به صورت نقطه نقطه انتشار نمی‌دهد و نوری یکنواخت و یکدست ارائه می‌کند. از این نوع ریسه‌ها بیشتر در نمای خانه‌ها و زیرپل‌ها استفاده می‌شود.

ریسه نئون فلکسی

این ریسه‌ها همانند ریسه‌ فلکسی، نوری یکدست و یکنواخت ایجاد می‌کنند. اما دارای قیمت بیشتری بوده و در نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که از نام این ریسه‌ها مشخص است، نور آن‌ها نئونی است و می‌توان آن را برای نوشته‌ها و طرح‌های خاص روی دیوارها یا ویترین مغازه‌ها بکار برد. یکی دیگر از کاربردهای این محصولات استفاده از آن‌ها در اتاق‌های گیمینگ است که به سبب نور خاص محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند.

بخش‌های تشکیل دهنده ریسه ال ای دی

ریسه LED شامل بخش‌های زیر است:

  • نوار یا سیم: برای قرارگیری منابع نوری
  • فلاشر: برای کنترل نور بازتابی از ریسه‌ها و تنظیم به حالت دلخواه
  • چیپ ال ای دی: هنگام اتصال جریان برق به ریسه، تراشه‌های LED روی نوار روشن می‌شوند و نور را ایجاد می‌کنند.
  • درایور ریسه: تبدیل برق 220 ولت به برق استاندارد ریسه
  • رابط یا سوکت ریسه: سوکت ریسه ابتدا یا انتهای ریسه را به برق متصل می‌کند. همچنین این رابط برای اتصال دو متراژ مختلف از یک ریسه نیز بکار می‌رود.

خرید و قیمت ریسه ال ای دی

انواع ریسه ال ای دی، ریسه ال ای دی دریم لایت، ریسه شلنگی، ریسه ال ای دی هفت رنگ و ... برای افرایش زیبایی محیط و نورپردازی در بازار موجود است. فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت و خرید ریسه ال ای دی را با کیفیت و طول عمر بالا براب شما فراهم نموده است. ما در فروشگاه ایران چراغ با درنظر گرفتن نیاز شما عزیزان بهترین کیفیت از ریسه و انواع نورپردازی شامل چراغ ریلی، چراغ دکوراتیو، چراغ سقفی توکار و ... را ارائه نموده‌ایم.

شما می‌توانید انواع ریسه LED را از برند معتبر و پرفروش جی سی سی با کیفیت و دوام بالا خریداری و برای افزودن جلوه زیبایی به محیط استفاده نمایید. این محصول در فروشگاه ایران چراغ در انواع رنگ‌بندی نور یخی، فیروزه ای، بنفش، مهتابی، انبه ای و آفتابی برای شما عرضه شده است. بهترین قیمت ریسه ال ای دی را از ما در فروشگاه ایران چراغ بخواهید.

به چند سوکت برای نصب ریسه نیاز است؟

برای روشن کردن ریسه‌ها باید به ازای هر برش یک سوکت با کانکتور بکار برد. سرسیم از یک سمت به قسمت برش داده شده در ریسه و از سمت دیگر به برق اتصال میابد. در هنگام استفاده از ریسه در معرض پاشش آب، باید قسمت سر سیم یا سوکت ریسه آب‌بندی شود.

آیا در صورت سوختن بخشی از ریسه ال ای دی نیاز به تعویض کل ریسه است؟

خیر. در صورتی که بخشی از ریسه بسوزد می‌توان همان قسمت را جدا و تعویض کرد. در ریسه LED می‌توان با استفاده از سوکت یا کانکتور بخش جدید را به قدیمی اتصال داد؛ اما در ریسه‌های نواری نیاز به لحیم کاری است.

توان مصرفی ریسه شلنگی چقدر می باشد؟

توان مصرفی این ریسه‌ها برای میزان نور آن‌ها نبوده و برای شفاف سازی مقدار مصرف برق آن است. هر اندازه توان مصرفی بیشتر باشد، مصرف برق بالاتر است.

آیا برای روشن کردن ریسه ال ای دی به سوکت نیاز است؟

بله. تمامی ریسه‌ها به سوکت یا پاور نیاز دارند. رابط ریسه برق AC را به DC تبدیل می‌کند. درصورتی که ریسه 5 متری را به 5 قسمت 1 متری برش داده باشید، به 5 عدد رابط یا سوکت مجزا برای هر بخش نیاز دارید. اما در غیر این صورت هر رابط برای 20 متر ریسه مناسب می‌باشد.