🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ واترپروف روکار

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 5 نتیجه

چراغ روکار واترپروف

چراغ واترپروف روکار از برند پرشین لایت با کیفیت درجه یک در فروشگاه ایران چراغ قابل سفارش است. چراغ LED ضد آب (واترپروف) روکار به آسانی و بدون ایجاد حفره در روی دیوار امکان نصب دارد. شما می‌توانید چراغ ال ای دی واترپروف روکار را در هر مکانی که بخواهید نصب کرده و از نوردهی فوق‌العاده آن استفاده نمایید. پنل سقفی ضد اب با مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار در مکان‌های مرطوب و محیط بیرونی منازل و ادارات کاربرد فراوانی دارد. از طرفی از چراغ ال ای دی برای حمام و سرویس بهداشتی و ... نیز استفاده می‌شود. این چراغ دارای مصرف انرژی پایین و ویژگی‌های منحصربفردی است.

ما در فروشگاه ایران چراغ، چراغ و پنل های واترپروف را از برند معتبر پرشین لایت با کیفیت عالی ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید بسته به دکوراسیون داخلی محیط خود و سلیقه‌تان یکی از رنگ‌بندی‌های سفید، آفتابی و یخی از این مدل پنل سقفی ضد اب را از ما در فروشگاه ایران چراغ تهیه نمایید. ما بهترین قیمت چراغ روکار واترپروف را برای شما عزیزان ارائه کرده‌ایم.

ویژگی های چراغ LED ضد آب (واترپروف) روکار

چراغ بیضی واتر پروف در برابر گرد و غبار و رطوبت بسیار مقاوم و مناسب است و اغلب در مکان‌های مرطوب از این چراغ سقفی روکار استفاده می‌شود. این پنل سقفی ضد اب با برخورداری از تکنولوژی SMD در انرژی برق صرفه جویی می‌کند. این محصول دارای طراحی بسیار شیک و مدرن است و قابلیت نصب بسیار آسان و راحت روی سقف و یا دیوار به صورت روکار دارد. جنس بدنه چراغ LED ضد آب (واترپروف) روکار از پلی امید و طلق پلاستیکی شفاف است و نور را به خوبی منعکس می‌کند. مصرف انرژی چراغ و پنل های واترپروف بسیار کم بوده و در رده انرژی ++A قرار دارند.

از طرفی چراغ و پنل های واترپروف از برند پرشین لایت در فروشگاه ایران چراغ دارای تنواع رنگی و طراحی زیبا هستند. شما می‌توانید براساس سلیقه و دکوراسیون مکانتان یکی از رنگ‌بندی نوری آفتابی، سفید و یخی را از ما در فروشگاه ایران چراغ با بهترین قیمت چراغ روکار واترپروف تهیه کنید.

قیمت خرید چراغ روکار واترپروف

قیمت خرید چراغ LED ضد آب (واترپروف) روکار با توجه به کاربرد ویژه‌ی آن بسیار مقرون بصرفه است. این محصول دارای طول عمر بالا با قیمت عالی قابل استفاده در فضاهای باز و مرطوب می‌باشد. ما در فروشگاه ایران چراغ، چراغ و پنل های واترپروف را با مقاومت بسیار بالا در برابر صرقه، رطوبت و خش و ... ارائه نموده‌ایم. این محصولات دارای رنگ‌بندی متنوع نظیر سفید، یخی و آفتابی از برند پرشین لایت است و کیفیت بسیار مناسبی دارد. شما می‌توانید پنل سقفی ضد اب را در فروشگاه ایران چراغ با بهترین قیمت چراغ روکار واترپروف تهیه نمایید.

کاربرد چراغ ال ای دی واترپروف روکار چیست؟

این پنل سقفی ضد اب در سروس بهداشتی، فضای بیرونی و حیاط خانه، حمام، استخرها،سالن­های ورزشی، اتاق های دوش و هتل و در حالت کلی هر مکانی که در معرض شرایط آب و هوایی و رطوبت باشد، بکار می رود.