🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ سی او بی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 4 نتیجه

فروش چراغ سی او بی (Cob) با بهترین قیمت

چراغ سی او بی از برند نورتابان یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه ایران چراغ می‌باشد. چراغ سی او بی (چراغ COB) تکنولوژی جدیدی از چیدمان چیپ‌های LED روی برد یا صفحه بر روی پایه‌ای فلزی است. در این تکنولوژی برخلاف بردهایی با فناوری گذشته از قبیل LED و SMDها اتصالات تراشه‌های بسیار کوچک و فشرده می‌باشد. چراغ سقفی سی او بی با توجه به عملکرد و روشنایی مطلوبی که دارد بسیار مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. از طرفی طول عمر بالای چراغ سی او بی توکار یا روکار یکی از ویژگی‌های برجسته این محصولات می‌باشد که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است.

شما می‌توانید با خرید چراغ سی او بی (چراغ COB) یا لامپ cob، نورپردازی سقف خانه، مجتمع‌های اداری و تجاری، فروشگاه‌ها و ویترین مغازه‌ها و ... را انجام دهید. ما در فروشگاه ایران چراغ، بهترین قیمت چراغ سی او بی را در رنگ‌بندی آفتابی و مهتابی برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لامپ سی او بی و تفاوت cob و smd و دیگر موارد با کارشناسان ما در فروشگاه ایران چراغ تماس بگیرید.

چراغ سی او بی یا چراغ COB چیست ؟

COB مخفف عبارت Chips on Board به معنای چیپ یا تراشه‌هایی روی برد می‌باشد. در این فناوری جدید، تعدادی لامپ ال ای دی در حالت چیپ روی یک ماژول یا برد قرار می‌گیرند. نحوه قرارگیری چیپ‌ها بگونه‌ای است که با روشن شدن به صورت یک پنل روشن دیده خواهد شد. درواقع برخلاف فناوری گذشته نظیر LED و SMD ها، اتصالات در چراغ سقفی سی او بی شدیدا کوچک و فشرده شده است. از این‌رو چیپ‌های سی او بی همانند پنل ال ای دی به صورت یکنواخت و تکه عمل می‌کنند. از طرفی به دلیل استفاده از چراغ‌های LED در لامپ cob، مصرف برق آن‌ها بسیار از لامپ‌های رشته‌ای کمتر است.

لامپ سی او بی از نمونه‌های چراغ سقفی توکار است که اصولا روی قطعه‌ای کوچک قرار گرفته و فضای کمی را اشغال کرده است. از این‌رو این لامپ‌ها دارای راندمان بالایی بوده و در اندازه‌های کوچک نور بسیار زیادی ایجاد می‌کنند. طول عمر چراغ سی او بی حدود 20000 ساعت است و این مسئله باعث شده بسیاری از مصرف کنندگان به این نوع چراغ سقفی سی او بی جلب شوند. این چراغ از برند نورتابان دارای طیف رنگی آفتابی و مهتابی است که براساس محیط‌های گوناگون و سلیقه افراد بکار می‌روند. ما در فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت چراغ سی او بی را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

ویژگی های چراغ سقفی سی او بی

چراغ سی او بی توکار دارای منعکس‌کننده‌هایی اختصاصی می‌باشد. که براساس زاویه مدنظر شما قادر به ایجاد نوری با جهت دهی متناظر با آن زاویه است. از این رو یک منعکس‌کننده مطلوب برای هر زاویه مورد نیاز وجود دارد که کنترل بهتر روی لامپ را برای شما ممکن می‌سازد. هرچه این زاویه تنگ‌تر باشد، زاویه منعکس‌کننده بسته‌تر انتخاب می‌شود و نور نافذتر بوده و مسیر طولانی‌تر را می‌پیماید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چراغ سی او بی 7 وات قابلیت روشن کردن پذیرایی 80 متری شما را به بهترین صورت دارد.

شاخص رنگ نمایی یا CRI چراغ سی او بی توکار یا روکار بیشتر از 80 درصد است. این ویژگی در کنار بازدهی مطلوب، توان و حجم مناسب با هزینه‌ای مقرون بصرفه باعث شده این چراغ‌ها از نظر اقتصادی بسیار بصرفه باشند. در زیر به برخی دیگر از ویژگی‌های چراغ cob توکار یا روکار اشاره خواهیم نمود:

بازدهی بالا

چراغ‌های COB با هزینه کم، نوردهی بسیار قدرتمند و یکنواختی را برای شما ایجاد خواهند کرد و از این رو بسیار بصرفه هستند.

تولید حرارت کمتر

چراغ COB با بهره‌گیری از تکنولوژی LED در سطح مقطعی بزرگتر کمترین میزان گرما و حرارت را ایجاد می‌کند.

رفع مشکل تابناکی زیاد

چراغ‌های سی او بی از سلسه‌ای بهم چسبیده از ال ای دی‌ها تشکیل شده است. در این محصول مشکل درخشندگی بیش از اندازه و اذیت چشم به دلیل تولید نور زیاد از منبعی کوچک وجود ندارد. زیرا ال ای دی‌های بسیار کوچک در سطع مقطعی بزرگ توزیع می‌شوند.

وزن کم

این محصول دارای وزن بسیار کمی است و برای سقف‌های کاذب و مکان‌هایی که ضخامت دیوار حامل در مقدار تجهیزات مصرفی محدودیت ایجاد می‌کند، بسیار کارآمد است.

طول عمر بالا

تکنولوژی نوین ساخت چیپ COB، استفاده از عناصر خاص هر کارخانه، رقابت تولیدکنندگان در بالا بردن مزیت‌های چیپ‌های سی او بی، علاوه بر بالا بردن کیفیت و قیمت این نوع چراغ، سبب افزایش طول عمر این محصولات شده است. ضمن اینکه استفاده از هیت سینک مناسب نقش بالایی در افزایش راندمان و طول عمر آن‌ها دارد.

مزیت های چراغ COB توکار و روکار

چراغ سقفی سی او بی به سبب کارایی و زیبایی دارای مزایای فراوانی همانند موارد زیر است:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت بخصوص در زمان جفت شدن با LED heatsink
  • ارائه جلوه بهتری از روشنایی
  • دارای قابلیت ضد لرزش قوی
  • نیاز به دو اتصال برای متصل شدن به یک مدار
  • نوردهی و راندکان بالا
  • CRI بالاتر و در نتیجه کیفیت نور بالا
  • منطقه خنک کننده بزرگتر به سبب نوارهای مذکور
  • خرابی کمتر
  • جمع و جور بودن

کاربرد انواع چراغ سی او بی توکار

چراغ COB دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در موقعیت‌های متفاوتی بکار می‌روند. چراغ‌های COB دارای توانایی ایجاد نوری با شدت بالا بوده و در زمان‌هایی که نیاز به شدت نور بالا دارید می‌توانید از لامپ cob استفاده کنید. از طرفی از چراغ سی او بی توکار برای نصب در سقف سالن‌های پذیرایی و اداری بزرگی که به نور زیادی نیاز دارند استفاده می‌شود.

از انواع چراغ COB در صنایع مختلف نظیر اتومبیل سازی، هواپیما، قطار، کشتی‌سازی، چراغ های راهنمایی، کارخانه ساخت تلفن همراه و ... استفاده می‌شود. از مدل چراغ سی او بی روکار نیز می‌توان در طلافروشی‌ها، دفاتر اداری، تالارها، راه‌روها و فروشگاه‌ها و ... استفاده نمود.

قیمت چراغ سی او بی

قیمت لامپ سی او بی با توجه به مزیت‌های گفته شده از آن بسیار مقرون بصرفه است. این محصولات براساس ویژگی‌هایشان قیمت‌گذاری می‌شوند. برخی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لامپ سی او بی می‌توان به نوردهی، رنگ نور، تعداد لامپ‌های ال ای دی، توان لامپ‌ها، طول عمر و ... اشاره نمود.

ما در فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت چراغ سی او بی را از برند نورتابان با ویژگی‌های منحصربفرد و کارآمد عرضه نموده‌ایم. شما می‌توانید در این فروشگاه معتبر بهترین کیفیت از این محصولات را با قیمت چراغ توکار سی او بی مناسب از ما تهیه نمایید. انواع چراغ خطی، پنل بک لایت روکار، چراغ سقفی توکار، کلید و پریز و ... از بهترین برندها با کیفیت و قیمت عالی در فروشگاه ایران چراغ قابل سفارش می‌باشد.

تفاوت cob و smd چیست؟

درحال حاضر چراغ‌های SMD و COB دو دسته محبوب چراغ‌های موجود در بازار هستند. از تفاوت‌های این دو چراغ می‌توان به تفاوت ظاهری، تفاوت فنی و ساختاری و تفاوت در نور اشاره نمود. چراغ‌های COB پرتاب نور بیشتری دارند درحالیکه چراغ‌های SMD به دلیل بزگتر و پهن بودن گرمای بیشتری را به اطراف پراکنده و طول عمر بیشتری دارند.