🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

لامپ هالوژن جیوتن

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش یک نتیجه

خرید لامپ هالوژن جیوتن ال ای دی

لامپ هالوژن جیوتن ال ای دی در فروشگاه ایران چراغ دارای طراحی فوق‌العاده و بدنه از جنس آلومنیوم باکیفیتی بالا است. استحکام و درخشش بالای لامپ هالوژن ۷ وات از برند نورتابان موجب شده این محصول گزینه اقتصادی مناسبی برای استفاده باشد. طول عمر این لامپ هالوژن ۷ وات جیوتن نسبت به لامپ هالوژن لومن بسیار بالاتر است. لامپ هالوژن جیوتن 7 واتی با تکنولوژی جدید، موجب تعادل در صرفه جویی در مصرف انرژی و کارآمدی بالا شده است. این محصول با مصرف حداقل انرژی، پخش نوری استاندارد دارد و فضاهای دلخواه شما را به صورت مناسب روشن می‌کند. این محصول با توجه به پخش نور و کیفیت مناسب در فضاهای خانگی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از فروشگاه ایران چراغ این محصول را در 3 رنگبندی مختلف سفید، یخی و آفتابی با جنس بدنه محکم و قیمت مناسب تهیه نمایید. ما در فروشگاه ایران چراغ انواع لامپ هالوژن جیوتن را با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مقرون بصرفه نسبت به کارایی آن، برای شما عزیزان عرضه نموده‌ایم.

مشخصات لامپ هالوژن جیوتن

لامپ جیوتن 7 وات نورتابان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین محصولات عرضه شده در فروشگاه ایران چراغ است. مدل لامپ جیوتن، دارای شار نوری 600 لومن با نور درخشان و طول عمر بالاست. این محصول جایگزین خوبی برای لامپ‌های التهابی است و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. از طرفی به سبب عدم ایجاد اشعه UV و مادون قرمز، دوستدار محیط زیست نیز می‌باشد. هالوژن‌ها یکی از خاص‌ترین لوازم روشنایی هستند که شکل ظاهری و نوع نور این لامپ‌ها موجب ایجاد فضایی بسیار زیبا خواهد شد. این لامپ‌ها دارای کیفیت بسیار قابل توجهی هستند و بدنه محکم و مقاومی دارند.

لامپ 7 وات جیوتن یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که با دوام و کیفیت بالا، توانسته رضایت کاربران را جلب نماید. شما می‌توانید این محصول کاربردی و باکیفیت را با قیمت مقرون بصرفه از ما در فروشگاه ایران چراغ تهیه نمایید. این محصول اقتصادی در 3 رنگ نور متفاوت با بدنه سفید از جنس آلومینیوم بهترین گزینه برای استفاده شما در مکان‌های مختلف تجاری، اداری و مسکونی است.

مزایای لامپ هالوژن ۷ وات

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از انواع لامپ‌های هالوژن، کاهش مصرف برق است. در گذشته به سبب استفاده از لامپ‌های پرمصرف، هزینه‌های زیادی برای پرداخت قبوض صرف می‌شد. اما امروزه با استفاده از لامپ هالوژن ۷ وات مصرف برق چندین برابر کاهش و در عین حال روشنایی محیط نیز افزایش یافته است. از طرفی این محصولات در تمامی مکان‌ها امکان نصب آسان دارند.

این نوع لامپ‌ها کوچک و سبک هستند و این مسئله موجب انعطاف‌پذیری استفاده از آن‌ها در انواع محیط های مختلف شده است. همچنین طول عمر بالای این مدل بسیار بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای است.

لامپ هالوژن جیوتن به خصوص از نوع هالوژن سقفی، مصرف برق بسیار پایین و در عین حال نوردهی بالایی دارند. از طرفی این مدل به دلیل کم هزینه بودن، بسیار اقتصادی و مقرون بصرفه هستند و نسبت به لامپ‌های رشته‌ای کم مصرف‌تر و بصرفه‌تر می‌باشند.

انواع هالوژن سقفی

از لحاظ ظاهری، لامپ‌های هالوژن سقفی به دو دسته فرم دار و فرم لس در بازار موجودند. لامپ‌های هالوژن سقفی فرم دار معمولا برای بیرون کار بکار می‌روند و نصب آسانی دارند. فرم این مدل لامپ‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی طبق سلیقه و سفارش مصرف کننده تولید می‌شود. مدل بدون فرم یا فرم لس برای سازه‌های توکار و مخفی کاربرد دارد و نصب آن‌ها کمی دشوارتر است. قیمت هالوژن سقفی فرم دار نیز نسبت به فرم لس کمی بیشتر است. از نظر اجزای درونی نیز این مدل لامپ‌ها، دارای انواع مختلف با مزایا و معایب مختلفی هستند.

درحالت کلی مداری که دارای لامپ هالوژن سقفی است، به دو صورت ساده یا معمولی و بک لایت دار است. علاوه بر آن روی برخی از این مدارها، محافظ و مقاومت برای افزایش طول عمر لامپ‌های کوچک ال ای دی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است قیمت لامپ‌های هالوژن سقفی بک لایت دار بیشتر از مدل معمولی است.

مزایای لامپ هالوژن چشمی

از مهم‌ترین کاربردهای لامپ هالوژن چشمی، نما بخشیدن به کناف‌های تجاری و مسکونی است. در گذشته‌های نزدیک از پنل‌های سقفی برای سیستم روشنایی کناف‌ها استفاده می‌کردند. این روش چندان جذابیت و زیبایی نداشت. اما با ورود لامپ‌های هالوژن چشمی، امکان ایجاد نمایی زیبا و چشمگیر در عین نور زیاد و رنگارنگ فراهم شد. این لامپ‌ها علاوه بر مقرون بصرفه بودن، نسبت به سایر لامپ‌ها، مصرف برق کمتری دارند. زیرا چیپ درون آن، تنها تامین کننده برق یک دیود نوردهنده است.

از طرفی میزان ولتاژ ورودی اغلب لامپ‌های هالوژن چشمی، 6 و 12 ولت می‌باشد. روشنایی این محصولات به سبب وجود لنز روی آن‌ها بیشتر شده است. از این رو شما می‌توانید به جای خریداری پنل‌های سقفی گران از این محصولات استفاده نمایید.

انواع لامپ هالوژن

لامپ‌های هالوژن در انواع مختلف طراحی و تولید شده‌اند. از رایج‌ترین مدل‌های آن می‌توان به هالوژن سقفی LED، لامپ هالوژن SMD و لامپ هالوژن COB اشاره کرد که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت:

لامپ هالوژن سقفی LED

مهم‌ترین عامل سازنده این محصول، دیودهای نورافشان هستند. این دیودها در کنارهم قرار گرفته و به محض رسیدن الکتریسیته به آن‌ها، نور ایجاد می‌کنند. این نوع برای تامین نور به برق زیادی نیاز ندارند و از همین رو جزو لامپ‌های مقرون بصرفه محسوب می‌شوند.

لامپ هالوژن SMD

این نوع محصول دارای نور قوی با شدت گرمای کمی هستند. نام این محصولات براساس تکنولوژی مورد استفاده در ساختارشان انتخاب می‌شود. ساختمان اصلی این محصولات شامل چند چیپ ال ای دی است که با سیمی نازک به یکدیگر متصل شده‌اند.

لامپ هالوژن COB

روی برد و در ساختمان این نوع، نوعی چیپ‌های الکتریکی بخصوص استفاده شده است که بواسطه آن نقطه‌های نورانی محیط نشان داده خواهد شد. مصرف کم انرژی و عمر مفید این محصولات از ویژگی‌های مهم آن‌هاست. این نوع محصول، برای طراحی داخلی در بخش‌های لامپ توکار و روکار کاربرد فراوانی دارند.

هالوژن سقفی توکار

این نوع لامپ هالوژن جیوتن از گزینه‌های رایج و محبوب در روشنایی داخلی است که برای نصب در سقف‌های داخلی بکار می‌رود. این محصولات براساس تکنولوژی هالوژن کار کرده و لامپ توسط یک فیلامنت حرارتی و گاز هالوژن، روشن می‌گردد.

لامپ هالوژن سقفی ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از دیگر محصولات روشنایی متفاوت کرده است. این محصولات با نور مهتابی و طبیعی، موجب ایجاد روشنایی متناسب با فضای داخلی می‌شود. همچنین این نوع محصول، طراحی ظریف و باریکی دارد که موجب نصب آسان در سقف‌های کم عمق شده است.

تفاوت لامپ های LED و هالوژن

لامپ‌های ال ای دی و هالوژن سقفی توکار، از لحاظ‌های مختلفی باهم متفاوتند. تفاوت این دو نوع از لحاظ خواص فیزیکی و عملکرد به صورت زیر است:

مصرف انرژی

لامپ هالوژن جیوتن در مقایسه با LED به انرژی بیشتری نیاز دارد. معمولا لامپ هالوژن 50 وات انرژی به منظور تولید نور نیاز دارد که این مقدار برابر با میزان انرژی مصرفی لامپ ال ای دی 10 وات است. از این رو لامپ ال ای دی بصرفه‌تر است.

حرارت تولیدی

لامپ هالوژن جیوتن نسبت به ال ای دی حرارت بیشتری تولید می‌کنند. این مسئله موجب افزایش دمای محیط شده و در برخی موارد نیز خطر آتش سوزی به همراه دارد. لامپ LED با ایجاد حرارت کمتر برای سطوح حساس به حرارت و محیط‌های بسته مناسبتر می‌باشد.

طول عمر

لامپ ال ای دی نسبت به لامپ هالوژن جیوتن عمر مفید بیشتری دارد. اصولا لامپ هالوژن جیوتن از 2000 تا 4000 ساعت طول عمر دارند. درحالیکه لامپ ال ای دی از 25000 تا 50000 ساعت عمر می‌کند.

خرید و قیمت لامپ هالوژن جیوتن

امروزه در بازار نوسانات زیادی در قیمت محصولات و تجهیزات برقی مشاهده می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی نادست اکثریت مردم، افراد برای تهیه محصولات موردنیازشان به دنبال فروشگاهی معتبر با قیمت‌های مناسب هستند.

از طرفی لامپ هالوژن جیوتن یکی از محصولات کاربردی در سیستم روشنایی محسوب می‌شود که قیمتی مقرون بصرفه دارد. لامپ‌های هالوژن دو نوع مدار دارند که تمامی اجزا روی آن قرار می‌گیرد. این مدارها به دو دسته جیوتن و پایه استارتی تقسیم می‌شوند. لامپ‌های هالوژن با مدار جیوتن دارای قیمت بیشتری نسبت به پایه استارتی هستند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع این محصولات با کارشناسان ما در بخش فروش فروشگاه ایران چراغ در تماس باشید. ما در فروشگاه ایران چراغ لامپ هالوژن جیوتن 7 وات را با مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

معایت لامپ هالوژن جیوتن چیست؟

به علت وجود گاز سمی داخل محفظه لامپ در صورت شکسته شدن نباید به طور مستقیم دست زد. از طرفی به دلیل کمتر بودن شفافیت نور این مدل، برای همه محیط ها مناسب نیستند.

لامپ لامپ هالوژن جیوتن در چه رنگ هایی موجود است؟

رنگ‌بندی لامپ هالوژن جیوتن شامل انواع رنگی و بی رنگ در بازار است. معمولا لامپ هالوژن جیوتن رنگی شامل رنگ‌های آبی، سبز، قرمز و کهربایی هستند.

کاربرد لامپ هالوژن جیوتن چیست؟

این محصولات در نورپردازی مکان‌های مختلف همانند تالارها، منازل مسکونی، سالن‌های پذیرایی، محیط‌های کاری و تجاری و .... قابل استفاده هستند.