🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ نما دفنی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

فروش چراغ نما دفنی

چراغ نما دفنی نوعی چراغ نما مورد استفاده در فضای باز و محیط‌های خارجی می‌باشد که در فروشگاه ایران چراغ از برند باکیفیت رسام ارائه شده‌ است. در چراغ پارکتی و دفنی ضد آب از تکنولوژی LED استفاده شده و کاربرد آن در نمای ساختمان‌ها، باغچه‌ها، فضای سبز، کنار پله‌ها و ... می‌باشد. چراغ دفنی باغچه دارای انواع مختلفی است و روکش ضد آب قوی‌تر امکان استفاده در استخرها را نیز دارد. این محصولات به صورت توکار امکان نصب داخل زمین را دارند و از بدنه فلزی، هیت سینک و پنل رویی تشکیل شده‌اند. از معروف‌ترین مدل‌های چراغ نما دفنی می‌توان به چراغ دفنی فرودگاهی، چراغ دفنی خطی، چراغ نما چمنی، چراغ دفنی دایره، چراغ دفنی سنگی، چراغ دفنی مربع و ... اشاره نمود.

فروشگاه ایران چراغ ارائه دهنده انواع چراغ های دفنی از برند معتبر رسام با کیفیت بسیار بالا می‌باشد. ما در فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت چراغ دفنی را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید با خرید چراغ پارکتی و دفنی ضد آب از این فروشگاه از کاربردهای مختلف آن در فضاهای باز گوناگون بهره ببرید.

چراغ نما دفنی چیست؟

چراغ‌ دفنی از تجهیزات نورپردازی به شمار می‌روند. در گذشته چراغ دفنی سنگی کمتر بکار می‌رفت. با رواج نورپردازی دکوراتیو از کف در سال‌ها اخیر، این دست از چراغ‌ها در برندهای گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. این چراغ‌ها در داخل زمین به صورت توکار نصب شده و نور را از پایین به بالا منتشر می‌کنند. چراغ نما دفنی امکان ایجاد نوری متفاوت و سبک مدرنی از نورپردازی را برای شما ارائه می‌دهد. این چراغ دارای پرتاب نوری بالایی است و زاویه پخش نور آن از 5 تا 120 درجه می‌باشد. چراغ پارکتی و دفنی ضد آب IP بالایی داشته و در فضاهای باز هیچ محدودیتی در استفاده ندارد.

چراغ دفنی استخر در اطراف استخر برای محل کار و یا محوطه منازل با سبک معماری مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چراغ کاملا در آب نفوذناپذیر بوده و فضای زیبایی را برای شما خلق می‌کنند. تنوع فراوان چراغ‌های دفنی رسام، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. ما در فروشگاه ایران چراغ انواع مختلف چراغ نما دفنی رسام را با کیفیت و قیمت عالی برای شما ارائه نموده‌ایم.

کاربرد چراغ پارکتی و دفنی ضد آب

این دست از چراغ‌ها از تجهیزات نورپردازی و چراغ‌های محوطه هستند که نورپردازی از کف را برای شما ایجاد می‌کنند. چراغ نما دفنی دارای اشکال و کاربردهای مختلفی هستند. درصورتی که نیاز به نورپردازی از کف در برخی فضاها دارید استفاده از چراغ نما دفنی از برند معتبر رسام بهترین گزینه است. چراکه می‌توان آن را داخل زمین نصب نمود و بدین واسطه به آسانی نور محیط را تامین کرد. یکی دیگر از کاربردهای چراغ دفنی خطی استفاده از آن در نمای ساختمان و فضای سبز است. با این روش نورپردازی از پایین می‌توان زیبایی و ایمنی ساختمان را افزایش داد. از چراغ دفنی باغچه برای استفاده در پای درختان و ستون‌ها نیز استفاده می‌شود. این روش ضمن ایجاد روشنایی محیط، جلوه جذابتری به سوژه می‌دهد.

چراغ دفنی کف ال ای دی درون زمین یا همسطح با آن، می‌تواند همانند وسیله‌ای تزئینی زیبا در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. این محصولات با نوری خیره کننده تامین کننده روشنایی سازه‌های ویلایی، مسکونی، نمایشگاه‌ها، باغ‌ها و مکان‌های تبلیغاتی است. از دیگر کاربردها چراغ دفنی زاویه دار می‌توان به افزایش دید و کاهش خستگی چشم اشاره کرد.

ویژگی های چراغ دفنی کف ال ای دی

در زیر به برخی از ویژگی‌های بارز چراغ نما دفنی اشاره می‌کنیم:

درجه IP

این چراغ‌ها با توجه به نوع کاربرد در محیط‌های بیرونی، باید از متریال مرغوب با درجه IP بالایی ساخته شده باشند. زیرا در معرض گرد و غبار و نفوذ آب هستند. از این‌رو در زمان خرید چراغ نما دفنی باید به کیفیت و برند آن توجه نمایید تا از دردسرهایی مانند چشمک زدن و یا سوختن چراغ در امان باشید.

مقاومت بدنه

مقاومت بدنه این چراغ‌ باید در برابر ضربات مکانیکی به ویژه در چراغ‌ دفنی مورد استفاده در مسیرهای رانندگی و پیاده‌روها و محل عبور وسایل نقلیه، بسیار بالا باشد. یکی از تست‌های انجام شده روی چراغ‌ نما دفنی فضای باز، تست مقاومت در برابر ضربات مکانیکی است.

بدنه ضد خش

این چراغ‌ها دارای بدنه و شیشه‌های ضد خش و خوردگی می‌باشند و برای استفاده داخل خاک، بتن و دیگر مواد مناسبند.

لامپ ال ای دی

نوع لامپ این نوع چراغ، LED است که دارای قدرت نوردهی بالا و طول عمر فراوانی است. این موضوع در کاهش هزینه‌های تعمیر و تعویض بسیار تاثیرگذار است. از طرفی به سبب زیاد روشن ماندن این چراغ‌ها و عملکرد ترکیبی آن‌ها با حسگرهای نوری و حرکتی، استفاده از منبع نوری LED تضمین کننده دوام روشنایی بالا است.

تنوع بالا

نورپردازی از کف توسط چراغ نما دفنی به عنوان اثری هنری در پیاده‌رو، سنگفرش و اطراف خانه و باغ، زیبایی زیادی ایجاد می‌کند. چراغ دفنی فرودگاهی با توجه به وسعت کاربردشان تنوع بالایی دارند. از طرفی بسته به نوع دکوراسیون منزل و محل کار با رنگ نور مختلفی ارائه می‌شوند.

امکان تغییر زاویه

چراغ دفنی زاویه دار یکی از مدل‌های چراغ نما دفنی است که با امکان تغییر زاویه از 5 تا 120 درجه به افراد امکان تغییر زاویه پرتاب نور را خواهد داد. از این رو در صورت تغییر لوکیشن المان‌ها، شما می‌توانید با تغییر زاویه، چراغ دفنی زاویه دار از قابلیت نورپردازی آن بهره ببرید.

خرید و قیمت چراغ دفنی

محصولات فروشگاه ایران چراغ برای نورپردازی فضای بیرون شامل پرژکتور فتوسل دار، پرژکتور رشد گیاه، چراغ نما چمنی و انواع چراغ نما دفنی و ... هستند. این مجموعه به همراه چراغ‌های مورد استفاده برای نورپردازی فضای داخلی عرضه شده‌اند و دارای کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب می‌باشند. قیمت چراغ دفنی براساس پیچ چراغ، برند، کاربرد، جنس بدنه، توان، نوع آن، ال ای دی‌های بکار رفته و درجه حفاظت و ... تعیین می‌گردد.

چراغ نما دفنی از نظر شکل ظاهری و قاب بیرونی دارای انواع چراغ دفنی فرودگاهی، چراغ دفنی باغچه، چراغ دفنی خطی، چراغ دفنی گرد و مربع و ... است. شما می‌توانید از فروشگاه ایران چراغ انواع این محصول را با بهترین قیمت چراغ نما دفنی تهیه نمایید. ما بهترین قیمت چراغ دفنی کف ال ای دی را به نسبت کیفیت برند معتبر رسام برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

آیا چراغ دفنی کف ال ای دی ضد آب هستند؟

بله. انواع LED در چراغ نما دفنی در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و می‌توانند حتی در آب غوطه‌ور شوند. طیف زیادی از محصولات ال ای دی می‌توانند در مناطق پرآب نصب شوند.

تفاوت چراغ‌ های پارکتی و چراغ نما دفنی چیست؟

تفاوت چراغ پارکتی و دفنی ضد آب در این است که چراغ نما دفنی در داخل و خارج ساختمان و فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. درحالیکه چراغ پارکتی تنها در فضای داخلی ساختمان بکار می‌رود.