🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ سقفی بک لایت

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 3 نتیجه

خرید چراغ سقفی بک لایت

چراغ سقفی بک لایت با پخش نور یکنواخت از برند پارس سینا در فروشگاه ایران چراغ باکیفیت عالی ارائه شده است. این نوع چراغ سقفی توکار بهترین انتخاب برای نورپردازی سالن‌ها و اماکن وسیع می‌باشد. چراغ سقفی بک لایت در سه رنگ سفید، آفتابی و یخی در فروشگاه ایران چراغ عرضه شده است که پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای می‌باشد. پنل‌های بک لایت در فروشگاه ایران چراغ در توان‌ها و مدل‌های مختلفی برای شما عزیزان قابل سفارش هستند. این نوع پنل جایگزین مناسبی برای لامپ‎ هالوژن قدیمی است و بازدهی بسیار بالا در عین مصرف انرژی کمی دارد.

چراغ سقفی بک لایت امکان نصب به صورت توکار را در مکان‎هایی همانند منازل، شرکت‌ها، مطب‌ها، اداره‌ها و مغازه‌ها و ... را دارد. نصب این محصولات آسان بوده و نوری یکدست بدون خیرگی تولید می‌کنند. ما در فروشگاه ایران چراغ با درنظر گرفتن نیاز شما بهترین محصولات لامپ، چراغ خطی، چراغ سقفی توکار و پنل‌های سقفی بک لایت و .. را با قیمت مقرون بصرفه ارائه نموده‌ایم.

ویژگی های چراغ سقفی بک لایت

چراغ پنلی بک لایت به علت بازدهی بالا و مصرف انرژی کم، جایگزین مناسبی برای چراغ‌های هالوژنی قدیمی هستند. ماژول این نوع چراغ از DOB بدون نیاز به درایور بوده و نور عالی ارائه می‌دهد. چیپ نوری نواری SMD تامین کننده نور این چراغ، نوری یکدست و بدون خیرگی ایجاد می‌نماید. رنگ بدنه این محصولات سفید است و به شکل گرد با ابعاد 10x10x5 سانتی متر می‌باشند.

چراغ سقفی بک لایت با توان 7 وات امکان ایجاد روشنایی 770 لومن را دارد و زاویه تابش آن 180 درجه است. از این رو نور وسیعی در محیط بوجود خواهد آورد. این محصول در رده انرژی A قرار دارد و ولتاژ مورد نیاز آن 220 ولت است.

خرید و قیمت چراغ سقفی بک لایت در ایران چراغ

امروزه پنل‌های بک لایت توکار به سبب مصرف انرژی کم و کیفیت نوردهی عالی، جایگزین مناسبی برای لامپ‌های قدیمی است. از این رو ما در فروشگاه ایران چراغ با درنظر گرفتن نیاز مشتریان خود، پنل‌های بک لایت را با قیمت مناسب ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید در این فروشگاه این پنل‌ها را از برند پارس سینا با کیفیت بی‌نظیر خریداری نمایید. ما این محصولات را در رنگ‌بندی سفید، یخی و آفتابی براساس سلیقه و محیط شما با بهترین قیمت چراغ سقفی بک لایت ارائه نموده‌ایم.

استفاده از پنل‌های بک لایت برای چه مکان هایی بیشتر توصیه می شود؟

این محصولات به سبب زاویه نور 100 درجه، فضاهای وسیع‌تری و بهتری را پوشش می‌دهند و در اماکن عمومی و منازل کاربرد زیادی دارند.

آیا پنل‌ها بک لایت گرمای زیادی ایجاد می‌کنند؟

این محصولات به سبب وجود منبع نوری SMD دارای مزایایی همچون مصرف پایین، کیفیت نوردهی و طول عمر بالا و عدم ایجاد گرما هستند.