🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

رابط ریل چراغ ریلی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

هیچ محصولی یافت نشد.

خرید رابط ریل چراغ ریلی

رابط ریل چراغ ریلی یکی از محصولات کاربردی و ضروری برای نصب میان دو تا چهار ریل چراغ است که در فروشگاه ایران چراغ با بهترین کیفیت عرضه شده است. این محصول امکان اتصال ریل‌های چراغ ریلی را به یکدیگر فراهم می‌کند و می‌تواند حتی دو ریل را به صورت زاویه‌دار در کنا ر هم قرار دهد. شما می‌توانید براساس شرایط و سایر المان‌ها رابط چراغ ریلی را در دو رنگ سفید و مشکی تهیه نمایید. این محصولات براساس نحوه قرارگیری و نصب ریل چراغ ریلی دارای اشکال و اعدا مختلفی هستند. رابط L دوطرفه در فروشگاه ایران چراغ به‌منظور اتصال دو ریل L شکل بکار می‌رود.

باتوجه به مزیت استفاده از این انواع چراغ ریلی در نورپردازی دکوراسیون مکان‌هایی نظیر گالری‌ها، موزه‌ها، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و ... اطلاع از قیمت و خرید رابط ریل چراغ ریلی ضروری است. فروشگاه ایران چراغ این محصولات را با بالاترین کیفیت و در بهترین قیمت برای شما عزیزان ارائه نموده است. شما می‌توانید برای نورپردازی متمرکز و نقطه‌ای در محیط خود، این عناصر را با بهترین قیمت رابط ریل چراغ ریلی از فروشگاه ایران چراغ تهیه نمایید.

ویژگی های رابط ریل چراغ ریلی

همانطور که گفتیم رابط  استاندارد برای اتصال ریل‌ها به یکدیگر بکار می‌رود. استفاده از این محصول باعث سهولت استفاده از چراغ ریلی در اماکن گوناگون و کاهش هزینه سیم کشی می‌شود. اصولا ابعاد ریل چراغ ریلی استاندارد است و با استفاده از رابط‌های مختلف می‌توان آن‌ها را بهم اتصال داد. رابط های مستقیم امکان اتصال ریل‌ها را در یک خط مستقیم با زاویه 180 درجه فراهم می‌کنند. درحالیکه رابط‌‌های L شکل، ریل‌ها را با زاویه 90 درجه بهم متصل می‌کند. از طرفی رابط تک فاز برای اتصال انواع ریل‌های تک فاز بکار می‌رود. از انواع رابط ریل سه فاز نیز در سیستم ریلی به صورت ممتد، سه راهی، چهار راهی و L شکل یا در زاویه دلخواه استفاده می‌شود.‌

قیمت و خرید رابط ریل چراغ ریلی

شما می‌توانید انواع رابط را با اشکال مختلف از فروشگاه ایران چراغ با بهترین کیفیت و طول عمر تهیه نمایید. ما در فروشگاه ایران چراغ با اهمیت به رضایت شما عزیزان بالاترین کیفیت چراغ سقفی توکار، روکار، لامپ هالوژن، رابط و ... را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم. رابط مستقیم I شکل با زاویه 180 درجه میان دو ریل، رابط سه راهی T شکل میان سه ریل با زاویه 90 درجه، رابطه چهارراهی X بین چهار ریل با زاویه 90 درجه، رابط L شکل بین دو ریل با زاویه 90 درجه و رابط لولادار V شکل میان دو ریل با امکان تغیر زاویه نسبت به هم از انواع این رابط ها هستند. فروشگاه ایران چراغ، این محصولات را با جنس بدنه آلومنیوم باکیفیت با بهترین قیمت رابط ریل چراغ ریلی عرضه نموده است.

طریقه نصب رابط چراغ ریلی به چه صورت است؟

رابط ریل دارای تیغه اتصال برق است که به طور کشویی در درون ریل قرار گرفته و جریان برق را به ریل بعد اتصال می‌دهد.