🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ توکار اسلیم

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز ویرا الکتریک (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 5 نتیجه

قیمت و فروش چراغ توکار اسلیم (باریک)

چراغ توکار اسلیم از برند یکتا افروز در فروشگاه ایران چراغ با جدیدترین فناوری‌ها و کیفیت بسیار بالا ارائه شده است. این نوع چراغ به صورت سقفی توکار امکان نصب دارد. چراغ توکار اسلیم در فروشگاه ایران چراغ از برند یکتا افروز به سبب استفاده از قطعات استاندارد، نوری یکنواخت و بدون سوسو ایجاد می‌کند. به دلیل استفاده از فناوری LED SMD در ساخت این محصول علاوه‌بر مصرف انرژی کم (رده انرژی A+)، طول عمر بالایی را شاهد خواهید بود. از این نوع چراغ سقفی توکار در سقف‌هایی با ارتفاع برش کمتر و سقف‌‎های کاذب استفاده می‌شود.

ما در فروشگاه ایران چراغ این محصول را در توان‌های مختلف با رنگ‌بندی آفتابی و مهتابی و کیفیت فوق‌العاده برای شما عزیزان ارائه می‌نماییم. شما می‌توانید از این نوع چراغ توکار در پروژه‌های تجاری، اداری، مسکونی و ... با برش در سقف استفاده نمایید. فروشگاه ایران چراغ، چراغ پنلی توکار گرد را با دوام و مقاومت بالا و بهترین قیمت ارائه نموده است.

چراغ توکار اسلیم چیست؟

این نوع چراغ از فناوری SMD LED تولید شده است. از این‌رو مصرف انرژی پایینی (رده انرژی A+) دارند و در عین حال طول عمر آن‌ها بالا و بیشتر از 15000 ساعت می‌باشد. این نوع چراغ به سبب استفاده از فناوری SMD LED، بدون سوسو زدن و ایجاد گرمای اضافی در محیط، نوری به شدت بالا ساطع می‌کند. طراحی مدل اسلیم نازک بوده و چیدمان تراشه‌های SMD آن، دور تا دور پنل است و در بازار نیز به نام اج لایت معرفی می‌شود.

بدنه پنل توکار فرآوری شده از مواد ABS (پلاستیک محکم) است و با مواد نانو و آنتی UV تولید می‌شود. همچنین دیفیوزر آن از پلی استایرن است.

هیت سینک این نوع چراغ، دارای جنس آلومنیومی با پوشش رنگ الکترواستاتیک می‌باشد. طراحی این چراغ به صورت دایره‌ای است و با رنگ‌بندی نور مهتابی و آفتابی در فروشگاه ایران چراغ به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید در فروشگاه ایران چراغ این محصول را برای نورپردازی دکوراسیون داخلی، ویترین‌ها، سقف‌های کاذب، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مجتمع‌ها تجاری و ادرای و ... استفاده کنید. ما در فروشگاه ایران چراغ هالوژن توکار سقفی اسلیم را با بهترین قیمت و کیفیت عالی و درجه یک برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

کاربرد چراغ پنلی توکار گرد اسلیم

از این چراغ در سقف‌های کاذب که فاصله کمی از سقف اصلی دارند می‌توان استفاده نمود. زیرا هیت سینک آن‌ها، به صورت دایکست آلومنیوم و تخت است. از طرفی چیپ‌های LED آن از نوع SMD به صورت دورنور چیده شده است. از این‌رو ارتفاع چراغ اسلیم کم می‌باشد و می‌توان از آن در محل‌هایی با فضای کم استفاده کرد. همچنین این چراغ توکار در اغلب مکان‌ها نظیر هتل‌ها، دکوراسیون داخلی مسکونی، فروشگاه‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان، مجتمع‌های تجاری و اداری و ... امکان نصب دارد. این محصول در فروشگاه ایران چراغ از برند یکتا افروز در توان‌های مختلفی از جمله 3، 12، 18، 30، 48 با بهترین قیمت و کیفیت ارائه شده است.

ویژگی های چراغ توکار اسلیم

در زیر به برخی از ویژگی‌های چراغ توکار اسلیم اشاره می‌کنیم:

  • امکان نصب به صورت توکار
  • کاهنده مصرف انرژی
  • عدم ایجاد اشعه های مضر مادون قرمز و ..
  • شاخص نمود رنگ بیشتر از 80
  • بازدهی نور بسیار بالا
  • نور بدون فلیکر

خرید و قیمت چراغ توکار اسلیم

منبع نور این نوع هالوژن توکار سقفی LED SMD است که علاوه بر ایجاد نوری باکیفیت با وضوح و زاویه دید مناسب، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

این چراغ به سبب عدم ایجاد اشعه‌های مضر نظیر ایکس و مادون قرمز باعث آزار چشم افراد نمی‌شود. این نوع چراغ به سبب شاخص نور بالا و روشنایی منحصربفرد، اجسام قرارگرفته در زیر خود را وضوح نمایش می‌دهد. از این رو چراغ پنلی توکار گرد در ویترین فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها کاربرد فراوانی دارد. شما می‌توانید از مجموعه ایران چراغ، چراغ پنلی توکار گرد را براساس محیط مربوطه، از رنگبندی نور مهتابی و آفتابی انتخاب نمایید.

ما در ایران چراغ با اولویت قرار دادن رضایت شما عزیزان، هالوژن توکار سقفی اسلیم را از برند معتبر یکتا افروز با کیفیت عالی ارائه نموده‌ایم. از طرفی بهترین قیمت چراغ توکار اسلیم را برای شما درنظر گرفته‌ایم.

روش نصب هالوژن توکار سقفی اسلیم به چه صورت است؟

برای نصب این نوع چراغ پنلی توکار گرد نیاز به فازمتر، چسب برق یا ترمینال، پیچ گوشتی و ابزار برش سقف است. در ابتدا با ابزار برشی، به میزان حفره چراغ،سقف را برش می‌دهیم. سپس برق درایور را متصل نموده و فنرهای چراغ را در سقف قرار می‌دهیم.

نکته مهم در زمان نصب چراغ‌ های توکار فنردار چیست؟

نکته مهم در زمان نصب انواع محصولات توکاری که دارای فنر هستند این است که فنرها نباید به صورت عمودی در محل نصب قرار گیرند. بلکه باید در موازات محل نصب قرار گیرند. همچنین توجه کنید که تاجای امکان درایور روی بدنه‌ی چراغ قرار نگیرد.