🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

چراغ روکار سیلندری

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش 6 نتیجه

فروش چراغ روکار سیلندری

چراغ روکار سیلندری با طراحی مدرن و شیک گزینه عالی برای طراحی و نورپردازی فضاهای داخلی به شمار می‌رود. ما در فروشگاه ایران چراغ چراغ استوانه ای (سیلندری) روکار را با کیفیت بسیار عالی و درجه یک عرضه نموده‌ایم. چراغ سقفی روکار سیلندری از بروزترین و محبوب‌ترین چراغ‌ سقفی روکار به شمار می‌رود. این محصول امکان نصب آسان روی سقف‌های مختلف نظیر کناف را با ایجاد ظاهری زیبا و مینیمال دارد. علاوه‌بر این چراغ سیلندری سقفی با نور مناسب و طول عمر بالا یکی از کاربردی‌ترین این چراغ‌ها برای نورپردازی فضاهای اداری، مسکونی، تجاری و .. می‌باشد.

ما در فروشگاه ایران چراغ، چراغ روکار سقفی استوانه‌ای را با دوام و کیفیت عالی و طراحی منحصربفرد ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید در فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت چراغ سیلندری روکار را داشته باشید.

ویژگی های چراغ روکار سیلندری

چراغ سیلندری سقفی به سبب طراحی خاص رفلکتور خود، وظیفه پخش نور را برعهده داشته و نور خروجی از آن ضدخیرگی است. درواقع شدت نور ساطع شده در فضا بواسطه چراغ سیلندری اختلالی در دید افراد ایجاد نمی‌کند. همچنین با استفاده از درایور باکیفیت موجود در انواع مختلف چراغ سقفی سیلندری، نور خروجی آن به صورت کامل بدون فلیکر و یا چشمک است. این اتفاق موجب شده افرادی که در دراز مدت در معرض تابش نور هستند، دچار سردرد و خستگی چشم نشوند و همچنین اختلالی در عکس و فیلم ایجاد نخواهد شد.

چراغ استوانه ای (سیلندری) روکار امکان نصب آسان به صورت روکار توسط پیچ روی سطوح سیمانی، گچی، چوبی و ... دارد. چراغ روکار سقفی استوانه‌ای گزینه‌ی ایده‌آلی برای نورپردازی میز غذاخوری، کانتر، گلدان و اکسسوری‌های دکوری ایستاده است. شما می‌توانید چراغ روکار سیلندری را با بهترین کیفیت و قیمت از بهترین برندها از فروشگاه ایران چراغ خریداری نمایید.

خرید و قیمت چراغ سیلندری روکار در ایران چراغ

فروشگاه ایران چراغ با هدف رضایت مشتریان و پاسخگویی به کلیه نیازهای آن‌ها انواع چراغ سقفی روکار، چراغ خطی، لامپ اشکی و شمعی و ... را با بهترین کیفیت ارائه نموده است. شما می‌توانید تمامی تجهیزات برقی موردنیازتان را در سایت فروشگاه ایران چراغ از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه نمایید. چراغ سیلندری در فروشگاه ایران چراغ با کیفیت و طول عمر بالا بهترین گزینه برای نورپردازی لوکس و شیک در فضای داخلی مکان شماست. ما در این فروشگاه بهترین قیمت چراغ سیلندری روکار را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم. جهت برخورداری از بهترین قیمت چراغ روکار سیلندری از باکیفیت‌ترین برند و کیفیت تضمینی این محصول ایران چراغ را انتخاب نمایید.

کاربردهای چراغ سیلندری سقفی کدام است؟

از چراغ سقفی سیلندری برای نورپردازی دکوراتیو هم به عنوان المانی از دکوراسیون فضا و هم برای تامین نور اصلی استفاده می‌شود. چراغ روکار سقفی استوانه‌ای برای نورپردازی لابی ساختمان، دفتر اداری، داخل ویلا و آپارتمان، کانتر رستوران و کافه و یا روشنایی گالری و فروشگاه بکار می‌رود.