🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

لامپ اشکی و شمعی

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش یک نتیجه

لامپ اشکی لوستر LED با قیمت ویژه

لامپ اشکی و شمعی با طراحی بی نظیر و کیفیت عالی در فروشگاه ایران چراغ عرضه شده است. این نمونه از لامپ‌ها برا روشنایی یا لامپ‌های تزئینی و لوسترها مناسبند. از آنجایی که این دست از محصولات نسبت به لامپ‌های قدیمی، مصرف انرژی پایین‌تری دارند، بهترین گزینه برای نورپردازی و روشنایی‌های تزئینی در دکوراسیون اماکن مختلف نظیر منازل، مکان‌های تجاری صنعتی و .. هستند. از دیگر ویژگی‌های لامپ اشکی لوستر و لامپ‌های شمعی، می‌توان به عدم انتشار پروتوهای مادون قرمز و ماورا بنفش و تولید کمترین دی اکسید کربن اشاره نمود. این مدل ضمن بیشترین نوردهی، دارای مصرف پایین و طول عمر زیادی هستند.

شما می‌توانید انواع لامپ اشکی لوستر، لامپ اشکی شفاف را در توان‌های مختلف، طرح و رنگبندی متنوع از برند باکیفیت نورتابان در مجموعه ایران چراغ مشاهده نمایید. ما در فروشگاه ایران چراغ ضمن تضمین کیفیت کلیه محصولاتمان، بهترین قیمت لامپ اشکی 7 وات و .. را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

لامپ اشکی و شمعی

امروزه در محیط های کاری و منازل، لوسترهای کوچک و بزرگی مشاهده می‌شود که فضا را روشن و زیبا نموده است. انتخاب و خریداری لامپ هم قسمتی از فرایند خرید لوستر محسوب می‌شود. لامپ اشکی و شمعی نوعی لامپ مناسب لوستر است که در چراغ خواب نیز استفاده می‌شود. لامپ اشکی لوستر شبیه اشک بوده و قسمت نوک آن دارای قوس است. بدنه لامپ اشکی شفاف به صورت شفاف یا نامرئی می‌باشد. لامپ شمعی یا لامپ کندل، دارای دو رنگ مات و شفاف است. انتخاب و خرید لامپ شمعی اشکی به سلیقه و مدل لوستر شما بستگی دارد.

لامپ‌های LED شمعی اشکی مجموعه ایران چراغ با ظاهری زیبا، بهترین جایگزین برای لامپ‌های شمعی رشته‌ای در لوسترهای مدرن و کلاسیک هستند. این محصولات با طراحی شیک و زیبا، برای روشنایی یا لوسترها و لامپ‌های تزئینی مناسب هستند و ضمن روشنایی بیشتر نسبت به لامپ‌های قدیمی مصرف انرژی کمتری دارند. لامپ اشکی لوستر و لامپ شمعی با تولید حرارت کمتر، مصرف انرژی پایین‌تر و طول عمر بیشتر جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و سنتی هستند.

کاربرد لامپ شمعی اشکی

در زیر به برخی از موارد مصرف لامپ اشکی شمعی اشاره می‌کنیم:

  • مناسب برای جایگزین کردن با لامپ‌های 60 وات شمعی التهابی
  • مورد استفاده برای موارد روشنایی عمومی و نورپردازی موضعی و متمرکز
  • محیط اداری، منازل، هتل، رستوران و ...
  • لوستر
  • چراغ خواب

مزایای لامپ اشکی شفاف و لامپ شمعی

امروزه لامپ‌های شمعی اشکی بواسطه مزایای فراوانی که دارند به عنوان جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و معمولی قدیمی هستند. در زیر به برخی از مهم‌ترین مزایای لامپ شمعی اشکی اشاره خواهیم کرد:

صرفه جویی در هزینه و انرژی

یکی از مزایای مهم در استفاده از لامپ‌های LED اشکی شمعی کاهش مصرف انرژی و هزینه است. لامپ شمعی به دلیل کم مصرف بودن با انرژی و هزینه اندک، روشنایی مناسبی برای شما ارائه می‌دهد. استفاده از این لامپ در چراغ خواب که مدت زمان طولانی روشن است، مقرون بصرفه می‌باشد.

طول عمر زیاد

طول عمر بالا، یکی دیگر از مزایای لامپ شمعی ال ای دی می‌باشد. این محصول نسبت به لامپ‌های قدیمی عمر بسیار بیشتری دارد و تا لحظه آخر عمرشان، کیفیت نوردهی آن تغییر نخواهد کرد.

عدم انتشار گرما

این مدل گرمای کمی ایجاد می‌کنند که در سطح لامپ پخش خواهد شد. از این رو اگر برای مدت زیادی روشن بماند، گرمای زیادی ایجاد نکرده و احتمال ترکیدن آن بسیار کم است.

سازگار با محیط زیست

لامپ اشکی شمعی برخلاف لامپ‌های معمولی و رشته‎ای، دارای گازهای سمی و جیوه نیستند. آن‌ها به دلیل فناوری نوین خود، با شکستن و انهدام به محیط زیست و انسان‌ها آسیبی وارد نمی‌کند.

دسته بندی لامپ های لوستری از نظر ظاهر

لامپ‌های لوستری موجود در بازار از نظر ظاهری به سه دسته حبابی، شمعی و اشکی تقسیم می‌شوند. در زیر به انواع آن اشاره خواهیم کرد:

لامپ حبابی

این مدل لامپ‌ها در اشکال مختلف در بازار وجود دارند که شما بیشتر با ظاهر استوانه و دایره‌ای آن روبرو شده‌اید. لامپ‌های این دسته به سبب اندازه بزرگتر دارای نوردهی بیشتری هستند اما مناسب هر لوستری نخواهند بود.

برای نمونه از این مدل لامپ در لوستر کلاسیک استفاده نمی‌شود. این لامپ‌ها در لوسترهایی که دارای سرپیچ معمولی هستند، نصب می‌گردند. عموما در لوسترهای چوبی یا لوسترهایی با شاخه کمتر، از این لامپ استفاده می‌شود. لامپ حبابی ال ای دی از بهترین انواع این مدل هستند.

لامپ اشکی لوستر

این دست از لامپ‌ها به سبب شباهت خود با اشک، به این نام معروفند. تفاوت لامپ اشکی شفاف با لامپ شمعی در قسمت نوک آن است. در لامپ اشکی لوستر، نوک لامپ کمی قوس دارد. بدنه این مدل می‌تواند مات یا شفاف باشد. توان لامپ اشکی لوستر در بازار اصولا تا 7 وات است و سرپیچ‌های E14  کوچکی دارند. از این مدل اصولا در لوسترهایی با شاخه‌های زیاد استفاده می‌شود.

لامپ شمعی

این دست از لامپ‌ها، به نام کندل نیز در بازار معرفی می‌شوند و مشابه مدل اشکی در دو حالت شفاف و مات وجود دارند. قیمت لامپ شمعی نسبت به لامپ اشکی کمتر است. این مدل نیز دارای سرپیچ E14 با توان کمتر از 7 وات هستند. شما براساس مدل لوستر و سلیقه‌تان می‌توانید این مدل لامپ‌ها را از فروشگاه ایران چراغ از برند نورتابان خریداری نمایید.

انواع لامپ‌های LED اشکی شمعی

لامپ‌های ال ای دی شمعی اشکی دارای تنوع زیادی هستند و در مکان‌های مختلف بکار می‌روند. انواع مختلف این مدل لامپ‌ها براساس معیارهای زیر تقسیم بندی می‌شوند:

تنوع رنگ

لامپ اشکی شمعی در سه رنگ بندی سفید، آفتابی و مهتابی در بازار موجودند. شما می‌توانید براساس رنگ محیط، سلیقه و استانداردهای خودتان انتخاب رنگ را انجام دهید.

توان

لامپ شمعی اشکی با توان‌های مختلفی در بازار وجود دارند. این تنوع توان موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود. در حالت کلی معمولا این مدل لامپ‌ها با توان‌های 4 تا 7 وات عرضه شده‌اند.

ظاهر

عبارت لامپ اشکی شمعی در کنار هم بکار برده می‌شود اما این دو لامپ با هم متفاوتند. در بالا به هر کدام از این مدل لامپ‌ها اشاره شده است.

نکات و شرایط استفاده از لامپ اشکی شمعی

  • امکان استفاده در شرایط مختلف دمایی سرد، مرطوب و خشک
  • توجه به گستره ولتاژ مناسب در زمان نصب
  • اطمینان از قطعی جریان برق در زمان نصب، تعویض یا تمیز نمودن لامپ
  • عدم استفاده این محصول با تجهیزات کنترل کننده نور
  • عدم قرارگیری در نزدیکی اشیا قابل اشتعال نظیر کاغذ و ..
  • خودداری از جداسازی اجزا و تغییر یا تعمیر محصول
  • عدم استفاده در مکان‌هایی با احتمال ریزش آب
  • استفاه از سرپیچ مناسب و استاندارد در زمان نصب
  • عدم نصب محصول در مگان کاملا بسته

خرید و قیمت لامپ شمعی و اشکی

یکی از نکات مهم در زمان خریداری لامپ اشکی شمعی، قیمت لامپ شمعی یا اشکی و برند و کیفیت آن است. این محصولات دارای تنوع بالایی در رنگ بندی و توان هستند.

شما می‌توانید براساس نیازتان از قیمت لامپ اشکی 7 وات و ... اطلاع یابید و نسبت به خرید اقدام نمایید. از موارد مهم در قیمت لامپ شمعی می‌توان به توان لامپ، ابعاد و اندازه، کیفیت قطعات و برند سازنده و شدن نور اشاره نمود.

ما در فروشگاه ایران چراغ انواع لامپ اشکی شمعی را در مدل‌های شفاف و مات با توان‌های مختلف و قیمت‌های مقرون بصرفه ارائه نموده‌ایم. در فروشگاه ایران چراغ لامپ اشکی شمعی از برند نورتابان با کیفیت بسیار بالا و طول عمر فراوان با بهترین قیمت لامپ شمعی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

کدام لامپ های برای لوستر مناسب هستند؟

با توجه به اینکه تعداد لامپ‌های لوستر زیاد است، معمولا لامپ‌هایی با توان کمتر از 12 وات بکار می‌رود. اگر لوستر از نوع کلاسیک یا کریستال باشد، باید از لامپ اشکی شمعی 6 یا 7 وات استفاده شود. برای لوسترهای چوبی یا مدرن نیز از لامپ معمولی ۱۲ وات استفاده می‌شود.

کدام نور لامپ برای لوستر پیشنهاد می شود؟

بهترین رنگ نور لامپ، ترکیبی می‌باشد. توصیه می‌شود تمامی لامپ‌ها را به رنگ آفتابی یا مهتابی نخرید. ترکیب این رنگ‌ها در کنارهم، جلوه فضا را زیباتر می‌کند. اما در نهایت این موضوع براساس سیلقه شما است.

لامپ اشمی لوستر بهتر است یا لامپ شمعی؟

این دو لامپ در توان‌های مختلف در فروشگاه ایران چراغ موجودند و تنها تفاوت آن‌ها در ظاهرشان است. شما براساس سلیقه‌تان و اطلاع از قیمت لامپ اشکی 7 وات و قیمت لامپ شمعی می‌توانید یکی از این دو نمونه را برگزینید.