🚀 By October 13th: Up to 50% off Autumn Collections

پنل دور شیشه

وال واشر LED ایوا لایت (6)

لامپ هالوژن جیوتن (1)

لامپ حبابی (3)

لامپ اشکی و شمعی (1)

لامپ استوانه ای (3)

کلید و پریز (9)

فریم هالوژن (2)

ریسه وایرلس (2)

ریسه ال ای دی (2)

چراغ واترپروف روکار (5)

چراغ نما دفنی (13)

چراغ نما چمنی (1)

چراغ نما جت لایت (1)

چراغ سی او بی (4)

چراغ سقفی روکار (29)

چراغ سقفی توکار (33)

چراغ سقفی بک لایت (3)

چراغ ریلی 40 وات (1)

چراغ ریلی 30 وات (2)

چراغ ریلی (3)

چراغ روکار سیلندری (6)

چراغ روکار سقفی اسلیم (14)

چراغ دکوراتیو رسام (15)

چراغ دکوراتیو آیدین (15)

چراغ خطی ویان (4)

چراغ خطی سایان (1)

چراغ خطی آران (3)

چراغ خطی (8)

چراغ حیاطی (11)

چراغ توکار چشمی (3)

چراغ توکار اسلیم (5)

پنل فول لایت روکار (4)

پنل فول لایت توکار (13)

پنل دور شیشه (1)

پنل 60 در 60 اداری (4)

پرژکتور هانیس (8)

پرژکتور مسافرتی (1)

پرژکتور رشد گیاه (1)

در حال نمایش یک نتیجه

پنل دور شیشه ال ای دی با بهترین کیفیت

پنل دور شیشه از برند پارس سینا در فروشگاه ایران چراغ با کیفیت و دوام عالی عرضه شده است. این محصول نوین و مدرن در ساختاری زیبا و سبک با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و تعبیه قطعه‌های الکترونیکی استاندارد و درجه یک در شرکت پارس سینا تولید و توسط فروشگاه ایران چراغ ارائه شده است. پنل شیشه ای دکوراتیو با نورپردازی باکیفیت و خروجی نور بالا دارای ماژول‌های ال ای ای کف چین (بک لایت) می‌باشد که روی سطح چراغ تعبیه شده است. این پنل بک لایت باعث کاهش 80 درصدی مصرف انرژی الکتریکی برق خواهد شد و تا بیشتر از چندین هزار ساعت روشنایی ایجاد می‌نماید.

بعلاوه پنل دور شیشه مربع یا گرد از انواع چراغ سقفی توکار به صورت توکار در داخل سقف نصب می‌شود.

ما در فروشگاه ایران چراغ این پنل بک لایت را از برند پارس سینا با کیفیت درجه یک و طول عمر بسیار بالا ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید براساس سلیقه و نورپردازی محیط خود یکی از رنگ‌بندی نوری آفتابی، سفید و یا یخی را انتخاب نمایید و جلوه‌ای زیبا و لوکس به فضای خود ببخشید. فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت پنل دور شیشه را در مدل‌ها مختلف با کیفیت بالا برای شما عزیزان عرضه کرده است.

پنل دور شیشه چیست؟

این نوع پنل بک لایت به صورت توکار با ایجاد حفره‌ای با اندازه مناسب در داخل سقف نصب می‌شود و چراغ داخل آن قرار می‌گیرد. دور این پنل شیشه‌ای بوده و زیبایی قابل توجهی به محصول بخشیده است. پنل دور شیشه دارای نوردهی بسیار عالی می‌باشد و در مکان‌هایی با ارتفاع بلند نیز بکار می‌رود.

چراغ‌های LED و پنل ال ای دی از برند پارس سینا نورهای تولید شده را به صورت یکنواخت و ملایم ساطع می‌کند و هیچگونه خیرگی و اذیتی برای چشم شما به دنبال نخواهد داشت. همچنین نور یکنواخت آن فاقد تشعشعات مضر فرابنفش و فرو سرخ است. از این رو جایگزین بسیار مناسبی به جای لامپ‌های قدیمی و پنل‌های فلورسنت به شمار می‌رود.

استفاده از تکنولوژی SMD در پنل دور شیشه اس ام دی توکار موجب افزایش طول عمر و بهره‌وری این پنل‌ها گردیده است. این پنل‌ها با ایجاد نور در حاشیه شیشه‌ای دور خود، نوری زیبا و دلپذیر به ارمغان می‌آورد. از پنل شیشه ای دکوراتیو در اماکن‌ مختلف مسکونی، تجاری، اداری و ... استفاده می‌شود.

شما می‌توانید براساس دکوراسیون منزلتان، بک لایت شیشه‌ای را سه رنگ آفتابی، سفید و یخی از فروشگاه ایران چراغ سفارش دهید. پنل گرد دور شیشه توکار به دلیل نصب توکار آن طرفداران فراوانی در میان طراحان دکوراسیون پیدا کرده است.

ویژگی های پنل دور شیشه اس ام دی توکار

پنل گرد دور شیشه توکار LED، با طراحی نوین و کیفیت بالا در مدل توکار، از یک طرف قابلیت تامین روشنایی اصلی در حالت عمومی و از طرف دیگر قابلیت روشنایی تزئینی را دارد. LED های یک اس ام دی با توجه به زاویه نور، فضایی بازتر و بهتری را مورد پوشش قرار می‌دهند. همانند اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و ... که در این مکان‌ها سایه ایجاد شده بوسیله نور باید در حداقل خود باشد که اس ام دی‌ها این مهم را بجا می‌آورند. تکنولوژی بروز و دارا بودن هدسینگ خنک کننده در پشت پنل سبب افزایش طول عمر چراغ شده است.

پنل گرد دور شیشه توکار با روشن شدن هاله نوری در دور شیشه خود ایجاد می‌کند که زیبایی فراوانی دارد و فضایی دل انگیز بوجود می‌آورد. عدم ایجاد گرما و کاهش 80 درصدی مصرف انرژی، طول عمربالا و عدم خرابی محصول در صورت خاموش روشن کردن مکرر از دیگر ویژگی‌های پنل دور شیشه به شمار می‌رود. در زیر به برخی دیگر از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • بدنه مقاوم
  • پخش نور یکنواخت در تمامی جهت‌ها
  • طیف رنگی متنوع
  • روشن خاموش شدن فوری
  • بدون چشمک
  • نصب آسان به صورت توکار
  • طول عمر بالا
  • کیفیت نور عالی
  • بدنه محکم و مقاوم در برابر ضربه
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • طراحی ساده و زیبا

کاربرد پنل شیشه ای دکوراتیو

این پنل به دلیل وجود شیشه در دور خود زیبایی خاص و چشمگیری به فضای شما می‌بخشد. پنل گرد دور شیشه توکار با درخشندگی زیاد قابل استفاده در مکان‌هایی با ارتفاع زیاد نیز می‌باشد. این پنل بک لایت برای کسانی که تمایل به کاهش هزینه در عین زیبایی دارند بسیار مناسب است.

در نسل جدید روشنایی منازل و مکان‌های اداری از پنل ال ای دی استفاده می‌شود. برای استفاده از این نوع پنل‌ها روی سقف کاذب حفره‌هایی با اندازه‌های استاندارد ایجاد می‌شود و پنل داخل این حفره‌ها قرار می‌گیرد. پنل دور شیشه اس ام دی توکار دارای دو فنر در دو طرف خود است. با باز کردن فنرها پنل وارد فرم شده و با رها کردن زمان ورود به فرم پنل محکم می‌شود.

از پنل شیشه ای دکوراتیو در تامین روشنایی فضای داخلی امکان تجاری، اداری، فروشگاهی، آموزشی، مراکز درمانی، منازل مسکونی و ... استفاده می‌شود. شما می‌توانید بسته به دکوراسیون محیط خود، این محصول را در رنگ‌بندی سفید، یخی و آفتابی از فروشگاه ایران چراغ با بهترین قیمت پنل دور شیشه تهیه نمایید.

خرید و قیمت پنل دور شیشه پارس سینا در ایران چراغ

پنل دور شیشه با بدنه آلومنیومی، منبع نور ال ای دی نوع SMD، دیفیوزر مرغوب و دیگر متریال اولیه درجه یک در شرکت پارس سینا تولید می‌شود. شرکت پارس سینا یکی از تولیدکنندگان موفق ایرانی در زمینه برق و روشنایی است. که دارای مهندسین حرفه‌ای و توانمند با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز اروپا، محصولاتی مرغوب با کیفیت در مدل‌ها مختلف روانه بازار کرده است.

قیمت مقرون بصرفه پنل دور شیشه و همچنین کیفیت مطلوب آن سبب افزایش فروش این محصول می‌شود. شما می‌توانید از فروشگاه ایران چراغ بهترین قیمت پنل دور شیشه توکار را دشته باشید.

تفاوت پنل دور شیشه با پنل های فلورسنت قدیمی چیست؟

عدم ایجاد گرمای بیش از حد، طول عمر بالا، نوری یکنواخت بدون خیرگی چشم، فاقد تشعشعات مضر و امواج ماورا بنفش و مادون قرمز از جمله مزیت‌هایی است که باعث استفاده از این پنل‌ها بجای پنل‌های فلورسنت قدیمیشده است.

مزایای تکنولوژی SMD در پنل دور شیشه چیست؟

کاهش گرما، کاهش مصرف انرژی، افزایش سرعت در تولید، کاهش هزینه اضافی، ایجاد پیشرفت و تحول مداوم در تولید محصولات نوین، کاهش مصرف قلع و صرفه جویی در ابعاد مدار چاپی و ... از مزایای اس ام دی است.